Norrköpings kommun står bakom den här webbplatsen. Vi vill att så många som möjligt ska kunna använda webbplatsen. Här beskrivs hur inrehamnen.norrkoping.se uppfyller lagen om tillgänglighet till digital offentlig service, eventuella kända tillgänglighetsproblem och hur du kan rapportera brister till oss så att vi kan åtgärda dem.
Vi är medvetna om att delar av webbplatsen inte är helt tillgängliga. Se avsnittet om innehåll som inte är tillgängligt nedan för mer information.
Vi strävar hela tiden efter att förbättra webbplatsens tillgänglighet. Om du upptäcker problem som inte är beskrivna på den här sidan, eller om du anser att vi inte uppfyller lagens krav, meddela oss på mail norrkoping.kommun@norrkoping.se eller telefon 011-15 00 00, så att vi får veta att problemet finns.
Svarstiden är normalt 24 timmar.
Myndigheten för digital förvaltning har ansvaret för tillsyn för lagen om tillgänglighet till digital offentlig service. Om du inte är nöjd med hur vi hanterar dina synpunkter kan du kontakta Myndigheten för digital förvaltning och påtala det.
Den här webbplatsen är delvis förenlig med nivå AA i standarden Web Content Accessibility Guidelines version 2.1. Vilket innehåll som inte är tillgängligt beskrivs nedan. Innehåll som inte är tillgängligt beskrivs nedan.
Vi har påbörjat ett arbete för att åtgärda dessa brister.
Vi har gjort en självskattning (intern testning) av norrkoping.se, med hjälp av verktyget Siteimprove som mäter tillgängligheten och rapporterar tillgänglighetsproblem på webbplatsen. Bedömningarna av webbplatsen görs kontinuerligt.
Vi har regelbunden kontakt med Funka som är experter på tillgänglighet (https://www.funka.com/)
Webbplatsen publicerades den 13/6 2018.
Redogörelsen uppdaterades senast den 15/9-2020.